Ulkona on kylmä ja samoin sisälläkin on jonkin verran koleaa. Huolto ei varmaankaan lomien takia ole vastannut mitään toivomukseeni käydä patterit tarkastamassa joten menee varmaankin pyhien yli. Kiva kiva. No, teetä kuluu ihan parahulttaisesti.. Lapsi ei tosin ole valittanut mitään. Hänellä nyt onkin melkein aina liian kuuma. Ollappa nuori ja kuumaverinen.. :D

Sitä on ollut kumman energinen lähipäivät. Suhteellisen tyytyväinenkin kaikkeen vaikka joskus sitä onkin jokin haikeakin ajatus joihinkin hetkiin mahtunut. Pääosin mieli on kuitenkin sangen optimistinen. Niin optimistinen kuin se nyt voinee minulla ollakaan. Olen luonnostani vähän enemmän sellainen lasi on puoli tyhjä kuin puoli täysi-ihminen. Olen aina selittänyt sitä itselleni sillä, että olen vain realisti, mutta tiedä häntä. Taidan vain olla toisinaan olla aika perusnegatiivinen, mikä ei ole hyvä piirre. Luulempa kuitenkin, että sangen inhimillinen piirre ottaen huomioon kaikki koukerot joissa on mukana ollut tässä vuosien kuluessa. Olen kuitenkin päättänyt yrittää muuttaa asiaa. Kun.. mitäpä niissä ikävissä asioissa pyöriskelemäänkään?

Joulu tulee kohisten. Huomenna olisi jotain viimeisiä hankintoja jäljellä. Sitten itselle jotain herkkuja pyhiksi ja se siitä sitten. Sitä jotenkin alitajuisesti huomaa toivovansa, että jotain kivaa ja yllättävää tapahtuisi. En tiedä mitä. Kai se on jotain mielen epätoivoisia yrityksiä muuttaa asioita toisenlaisiksi tai siis luoda edes toivoa - vaikkei asiat edes mitenkään huonosti olo. Oikeasti. :)

Mutta nyt nukkumaan..