Kommentit ei oikein näy. En siis ole fiksuja kommentteja poistellut. Ne vaan eivät näy minulle lainkaan. Tai sitten komentteja ei ole tullutkaan ja blogi vain mainostelee tyhjiä. Tiedä häntä. :)

Poika sairastaa edelleen ja tänään on ollut aikamoisen vääntämispäivä kaikkineen kun on hänellä toki ollut tylsää. Ymmärtäähän sen ja kun itsekin on ollut väsähtänyt olo, niin lapsi on sitten ollut kimpussa kokoajan. Haluaisi leikkiä kokoajan, mutta pakkohan sitä ruokaakin on välillä tehdä. Esim. Mutta kaipa tämä tästä.

"Äidin pitää luvata minulle ettei enää ikinä laita minua jäähylle", tuumasi lapsonen. Sanoin, että se riippuu hänestäkin. Mietti hetken ja tokaisi, että eihän riipu. Äidin tehtävä on kuulemma olla vaan kiltti ja nätti. Ei kieltää ollenkaan. Selvä.. :D Tehtiin sopimus sitten, että hän koittaa kuunnella minua enemmän kerrasta ja minä en laita sitten jäähylle ja koitan leikkiä hänen kanssaan enemmän. Puhuttiin myös taas kerran säännöistä ja siitä miksi niitä on. Miksi tietyt asiat ovat kiellettyjä ja miksi siitä tulee seuraamuksia jos hän ei minua kuuntele. Välillä tosin tuntuu, että sitä puhuu tiiliseinälle ja tällä seinällä ei ole niitä korvia laisinkaan. Mutta.. Tiedä häntä. Kyllähän tämän toisaalta ymmärtää ja kyllä tämä tästä helpottuu taas aikanaan. Nyt on nukkunutkin tosi rauhallisesti yhdeksästä asti. Ehkä sitä oltaisiin jo voitonpuolella?

Toivottavasti.

Muuta tänne ei sitten kuulukaan tai.. Kuuluupas! Kelasta tuli tiedonanto, että homma reilassa ja tuki jopa kasvoi! Olen yllättynyt ja iloinen. Tänään siis juhlittiin lihakeitolla (jota tein aika saavillisen pakkaseen samalla) ja mokkapaloja jälkiruuaksi. Pieni juhla tai jotain. :) Kaipa tämä tästä, siis.  :)