Kamalaa.

Olen jonain heikkona hetkenä laittanut erääseen sinkkupalveluun ystävänhaku-ilmoituksen. Nyt huomaan, että olen ihan hirveän kranttu. Ihan kauheaa. Jo se, että joku kirjoittaa kuinka mennään yhdessä dringille häiritsee suunnattomasti.. Tai se kuinka on noin 99 ja puoli kiloa. Olen aivan kauhea ihminen, mutta hörähdin! Ei se paino edes ole mikään relevantti asia, mutta jotenkin tuo ilmaisutapa vain huvitti. "Hei, olen minä sentään alle sata kiloa - ehkä!"

Olen ilkeä ja häpeän..

Ehkä kuitenkin suurin ongelma vastauksissa oli se, että hakevat aivan eri asiaa vaikka kuinka koitin alleviivata etten ole parisuhdetta etsimässä suoriltaan ainakaan ja muutenkin lähinnä kirjoittelu voisi olla ainakin ensin mieleen enemmän kuin salama tapaaminen.

Tai, ei. Kyllä se perimmäinen ongelma oikeasti on muualla..

Ehkä sitä etsi sitten mahdottomuuksia?

Mahdollisesti?

Tai, ei tavallaan.

Ja taas tavallaan kyllä..

Että juu, ei mennä dringille. Ei.