"..Minne kulkisin?
Nyt tiedä en,
kuinka eteenpäin mä jatkaisin.
Kun tuulinen on päivä tää,
ei vieläkään pois sula jää.

Kuitenkin taas aikanaan
omat jalkani mua kannattaa.
KUn jaksaisin vain yrittää
ja nostaa taas pystyyn pään..
"

 

                                                                                                                                                                            (Kaseva - Tyhjää)
 
 
Eräs puolituttu teki coverin tuosta laulusta ja nuo sanat jäi päähän pyörimään. Oikeastaan koko kappale. Kuuntelin alkuperäisen aika monta kertaa..
 

Lapsi lähti jälleen isänsä luo. Ja minä.. Minä olen täällä tyhjässä asunnossani ja tunnen oloni orvoksi. Mutta on tähän jo sentään jonkin verran tottunut. Ja olisihan sitä hommaa, muuttoa varten pakkaamista. Ja ajattelin saunoakin tänään ihan rauhassa. Lapsen kanssa se on aina vähän semmoista omansalaista sähläämistä sekin. Silti..

 

 

*huokaus*

 

Viikatteeltakin on kuulunut uudesta levystäkin jo etukäteen vähän maistiaisia.. Löysin youtubesta vielä julkaisemattoman kappaleen. Sinkku julkaistaan vasta muutaman viikon päästä, mutta radiosoitossa on jo ollut eli Sysiässä. Levyn julkaisu onkin sitten vasta parin kuukauden päästä. Kuulosti kyllä ihan hyvältä ja ottaen huomioon, että en ole koskaan erikoisesti ihastunut sinkkuna julkaistuihin kappaleisiin (tosin yksi poikkeus löytyy). Innolla kyllä levyä odotan. Kuten aina. :)

 

 

Ja nyt saunaan. :)