Tuli todettua, että vihdoin takuukorjauksesta (Oli reissussa melkein viisi viikkoa) saapunut Samsungin viikon käytössä ollut upouusi luuri omaa edelleen saman vian korjaukseen lähtiessään. Lisäksi takakansi hölskyy ja lähtee helposti vahingossa nyt irti ja puhelut tuppaa katkeamaan parin minutin jälkeen itsestään.

Milloin tämä tylytys oikein loppuu?!

En oikein tiedä enää pitäisikö tässä niinkuin itkeä vai nauraa? Ottaa niin päähän yli sadan euron menetys. Vähän pahaa pelkään ettei kauppaa suostuta purkamaankaan. Eipä kai se reilu sata euroa ole kaikille niin iso raha, mutta meille se on. Eikä minulle nyt sitten ole toimivaa puhelinta millä voisi soittaa eli jos ei tuolle voi tehdä mitään niin pitäisi ostaa sitten uusi kun ei se korjaus rumba mitään auta. Voivat pyörittää kännykkää sitten huoltorumbassa varmaan niin kauan kun takuuaika loppuu kuten Nokia joskus teki. Valituksiin ei ikinä vastattu mitään. Samsung vissiin sitten toimii samalla periaatteella jos huono mäihä käy? Toivottavasti ei.

Minulla on kuitenkin sairaus jonkakin vuosi se puhelin olisi erittäin tärkeä asia ja lapsen kanssa toki vielä entistä tärkeämpää. En minä voi olla ilman puhelinta! Harmittaa niin kauheasti! Noh.. Huomenna sitten selviää mitä tapahtuu..

Muuten päivä nyt meni miten meni. Satoi ja satoi. Illasta sentään viitsi enemmän ulkona olla kun ei enää tullut vettä kuin saavista kaatamalla niskaan. Lapsi vähän turhautui. Olen kyllä iloinen siitä, että tosiaan saatiin se hoitopaikka nyt sitten syksyksi. Se sentään järjestyi. :) Vai uskaltaakohan tuohonkaan luottaa...

Minä alan kohta epäilemään, että taivas vielä tipahtaa vähintään niskaan. Tai jotain.