"..Elämä lupasi liikaa kai, sait syliisi vain arjen,
etkä mitään muuta saa, yö päivää keinuttaa,
ja minä lupasin liikaa kai, sait sydämeesi arven
etkä mitään muuta saa, yö päivää keinuttaa..
."

Kotiteollisuus: Yö päivää keinuttaa

 
 
Tuota kappaletta olen rakastanut julkaisemisestaan lähtien. Kotiteollisuudelta löytyy muutama muukin kappale joihin olen suorastaan rakastunut. Myönnettäkööt. :)
 
Tänään on ollut kirjaimellisesti lepopäivä. Nukuin tosi pitkään ja olen lähinnä notkunut netissä, käynyt kaupassa ja koittanut saada jotain pakatuksikin vähän niinkuin ennalta muuttoa varten.  Lähinnä sitä on kuitenkin viettänyt aikaa itsensä kanssa ihan kiireettömästi. Olen myös yrittänyt tehdä eräs ikuisuusprojektia valmiiksi eli sanoituksia erääseen kappaleeseen johon idea on ollut valmiina tosi pitkään. Jostain syystä projekti vain tuntuu jumittavan paikoillaan. Kun saan tuon valmiiksi tekee siskoni sävellyksen kyseiseen kappaleeseen ja minä laulan sen. Rakastan laulamista, mutta jotenkin.. Niin, en oikein koskaan uskaltanut luottaa siihen että osaan. Itseluottamusta on puutunut niin paljon, että vaikka on pyydetty solistiksi en ole siihen uskaltanut heittäytyä täysillä ja se harmittaa. Tosin ei musiikkikaan ole ollut makuni mukaista. Se mitä laulaa pitää olla sellaista mikä tuntuu omalta ja oikealta. Muuten homma ei ainakaan toimi.
 
Eräs ystävä nimittääkin minua Prinsessa Synkistelijäksi. Ehkä se kertoo jotakin. :D
 
Vaikka en minä oikeasti kai sentään synkistelijä ole. :)